Co zrobić z popsutym sprzętem – serwis telefonów

Jeszcze dekadę temu, gdy telefony komórkowe nie zostały podstawą istnienia każdego człowieka mieszkającego w cywilizowanym świecie, wszelakiego rodzaju punkty naprawcze połączone z komisami w każdej chwili zostały pełne nabywców. Prawie każdy bowiem szukał okazji do kupienia lepszego aparatu w przystępnej cenie. Dziś takie interesy są już mniej popularne i prawie zniknęły rynku. W czasach świetności drobnych handlarzy naprawa telefonów komórkowych była żyłą złota, gdyż zajmowali się tym nieliczni specjaliści, którzy poświęcali pełno czasu na opanowanie tej kwalifikacji. Należy pamiętać, iż w omawianym okresie pomiędzy Mieszkańców Polski dominowały telefony używane, którym już dawno skończyła się gwarancja, a wręcz w sytuacji nowych aparatów ta ostatnia nie była tak szeroka jak ma to miejsce dzisiaj. Wraz z rozwojem branży serwis telefonów komórkowych przejęli producenci , a ponadto wielkie centra serwisowe, gdyż klienci sieci komórkowych znacznie zwiększyli swoje wymagania. Czy opłaca się więc prowadzić dziś tego rodzaju biznes polegający na serwisowaniu telefonów? Wydaje się, że tak, natomiast profil takiej działalności musi odpowiadać aktualnym realiom. Głównie trzeba liczyć na podpisanie umowy z jednym z producentów lub dystrybutorów, który zrzucał aby na taki serwis gsm obowiązek naprawy roszczeń gwarancyjnych. To pozwoliłoby na konkretny zarobek i utrzymanie firmy. Można brać pod uwagę jeszcze dosyć dość znaczną niszę, jaką są telefony starego typy, niegdyś bardzo popularne. Na skutecznej naprawie np. takiej “perełki” w jaki sposób Nokia 3310 da się dziś faktycznie dobrze zarobić.

Zobacz: serwis telefonów Nokia.