Jak dobrze prowadzić blog internetowy?

Blog może być doskonałą metodą promocji dla firm i instytucji. Dzieje się tak z paru powodów.

Po pierwsze wyszukiwarki internetowe rewelacyjnie indeksują blogowe teksty. O ile więc na naszej stronie pojawi się ciut dobrych, wartościowych artykułów zawierających stosownie dobrane słowa kluczowe , a ponadto chwytliwy nagłówek, posiadamy szansę na znalezienie się bardzo wysoko w rankingach bez potrzeby pozycjonowania. Po drugie, blog z ciekawymi informacjami jest wartościowym narzędziem do budowania relacji. Ludzie czytają teksty, komentują je i upowszechniają, autor na te komentarze odpowiada i tak dalej. W ten sposób grono odbiorców non stop się poszerza, a o to przecież chodzi. Prócz tego, dzięki komentarzom możemy wysnuć przypuszczenie, jakie tematy będą dla czytelników najlepiej atrakcyjne i tym samym, w kolejnej perspektywie, zwiększyć zasięg naszego bloga. Z w pewnych przypadkach, wokół właściwie prowadzonej strony powinna zebrać się dość znaczna grupa stałych czytelników. Przy odrobinie wysiłku zaowocuje to nawiązaniem relacji zaufania, a w efekcie korzyściami dla naszej firmy. Jak powszechnie wiadomo, ludzie chętniej kupują od tych, których znają, którym ufają i którzy wnoszą coś wartościowego do ich życia. Dodatkowa korzyścią wnoszoną przez blog internetowy będzie budowanie listy mailingowej, a to, mimo zwiększającej się popularności facebooka, stale posiada duże znaczenie. Daje możliwość na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości i dalszą promocję firmy. Jedynym warunkiem jest zaoferowanie odbiorcy jakiejś pubudzającej ciekawość treści pod postacią np. ebooka lub filmiku.

Sprawdź: http://www.fantastyka.pl/profil/23786.
Polecamy: http://naszeblogi.pl/users/ludmitakaczmarek45.

Leave a Reply