Projekt graficzny w marketingu

Logo, a zatem i sam projekt logo, jest jednym z najważniejszych elementów wzornictwa korporacyjnego – ogólnego wizerunku firmy lub organizacji. Stanowi on bazę albo warunek wstępny projektowania wszystkich publikacji (takich jak promocji, broszury, oferty internetowe, produkty i ich opakowania i tym podobne.) oraz środków komunikacji (podpis poczty elektronicznej, papier firmowy), ponieważ wszystkie te elementy zawierają logo i mają je za podstawę.

Bardzo dobre logo jest niewyobrażalnie ważne dla firm, ponieważ jest rozpoznawalne i pozytywnie postrzegane przez zadowolonych klientów (sprawdź też: zerknij jeśli chcesz wiedzieć więcej o agencji reklamowej i tworzeniu materiałów reklamowych). Projektowanie graficzne logo musi być przemyślane i skrupulatne.
Projekt wizualny – logo firmy
Do utworzenia logo wymaganie czegoś więcej niż tylko długopisu i papieru. Jako wzór można wykorzystać rysunek, a pomysły na logo można zrealizować za pomocą odpowiedniego programu graficznego albo kodu do bezpośredniego projektowania logo, których w sieci nie brakuje (więcej informacji: projekt graficzny). Produktem końcowym będzie logo w formie cyfrowej, które będzie można używać w różnorakich rozmiarach i do różnorakich celów, np. na portalach internetowych, filmach, dokumentach i innych plikach. Zasada projektowania graficznego logo jest prosta: logo powinno jak najdokładniej wyrażać to, co reprezentuje dana marka. Niezależnie od tego, czy jest to marka dużej firmy, mniejszej firmy czy linii produktów, w każdej chwili istnieją charakterystyczne cechy, które można wykorzystać w logo. Często osiąga się to poprzez połączenie liter i elementów wizualnych. Logo może składać się z jednej albo kilku liter i/lub różnorakich elementów graficznych, przy czym o rozpoznawalności decyduje również zestaw barw.

Źródło informacji: https://www.iveno.pl/kalendarze-biurkowe-stojace