Reklamujemy naszą firmę

Kampania ulotkowa, tożsamo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja pomiędzy narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Ale nie chodzi jedynie o ulotki: można także dostarczać bezpłatne próbki albo oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi oznacza możliwość skutecznej promocji firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (więcej: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o tworzeniu materiałów reklamowych).
Schemat graficzny – ulotki reklamowe
Głównie trzeba wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być utworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę dobry rozmiar będzie się różnił. Jeżeli już na przykład zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, niewątpliwie całkiem dobrze będzie zaprojektować małe ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni lub torby, jednakże jeśli marketing ma być dostarczona do domów, format może być większy (źródło: projekt graficzny). Następnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o dużym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest też określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, o ile kierujemy go do młodej albo starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał także decydujące znaczenie przy określaniu wielkości fonty, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Zobacz również: http://www.creatino.eu