Reklamujemy się

Każda firma preferuje odnosić zyski, jednakże receptą na sukces są jak zwykle -klienci. Stare rewelacyjne powiedzenie mówi: “Klient naszym panem”, jest to prawda, niemniej jednak wyłącznie po części. Klient sam powinien wiedzieć na co się pisze i bez negocjacji współpracować. Wyraźnie przedstawiona oferta firmy jest na prawdę ważna. Istotne są także inne rzeczy jeżeli chodzi o reklamę.

Doradztwo marketingowe

Jeśli dana firma nie jest pewna co do treści, formatu, miejsca promocji, to może zaczerpnąć porady specjalisty. Doradca pokaże i przygotuje odpowiedni, indywidualny intencja marketingu (strategia marketingowa).

Można też zaoszczędzić pieniądze, które wydalibyśmy na doradcę i na swoją rękę spróbować coś wskórać. Z całą pewnością nie zaleca się tu żadnych, pochopnych działań, gdyż każda źle wydana złotówka, mogłaby zagwarantować firmie wręcz kilku nabywców.

Strategia marketingowa

Na początek niewątpliwie trzeba obrać strategię, czyli tzw. “wabik na kontrahentów”. Prościej mówiąc, powinniśmy znaleźć coś, czego nie ma konkurencja i skutecznie to reklamować. Istotne jest także miejsce, czyli wybór jednego z ogólnodostępnych środków masowego przekazu. Reklamy w telewizji niemało kosztują, ulotek i tak nawet jedna osoba nie czyta…. zatem co ?

Reklama w Internecie !

Internet działa na ludzi jak narkotyk. Jest wciągający, m.in. dlatego że jest w nim dużo cennych informacji, a gdyż kobiety i mężczyźni doceniają dowiadywać się nowych rzeczy, to bardzo chętnie z niego korzystają. Czytając jakiś artykuł na stronie, (w ogromnej liczbie przypadków) z boku lub w treści wyświetlają się promocji. Jest to bardzo dobra promocja, ponieważ są to reklamy kontekstowe, czyli o ile np. ktoś czyta artykuł nt. trądziku, to wyświetlą się mu reklamy o zdrowiu. Cały system funkcjonuje bardzo intuicyjnie. Można ażeby więc ten fakt wykorzystać i reklamować się on-line – marketing internetowy. A najlepsze w tym Tobie to, że reklamodawcy rozliczają za kliknięcia w baner i są to przeważnie groszowe sprawy.

Zobacz: kursy marketingu internetowego.