Uzycie reklamy w wynikach sponsorowanych popularnej w Polsce wyszukiwarki

Każdy właściciel strony internetowej pragnie, by była ona odwiedzana przez jak największą ilość użytkowników. Przy sporej ichniejszym liczbie adekwatnie wykonana strona i oferta może zamienić wielu z nich w klientów.

Warto tutaj zaznaczyć, że obecnie spora większość ruchu na witrynach pochodzi z wyszukiwarki. To aktualnie wydatki na SEM (Search Engine Marketing) czyli marketing w wyszukiwarkach są największymi jeśli chodzi o marketing internetowy. Ci walczą między sobą o w jaki sposób najwyższe pozycje, które związane są wprost ze zwiększonym ruchem na stronie. SEM możemy podzielić na pozycjonowanie – czyli obecność w wynikach organicznych wyszukiwania, oraz płatne linki sponsorowane, gdzie płaci się za kliknięcia w reklamę. Zdecydowanie warto zainwestować w obie formy, ponieważ znacznie się one różnią i mają różnorodne zalety. Jeżeli chodzi o płatną reklamę – ppc (pay per click), opłata za kliknięcia, to ma ona swoją specjalną pozycję w wynikach wyszukiwania. W każdej chwili płatne wyniki pojawiają się na pierwszych miejscach i dzięki temu mają szansę na zdobycie sporej ilości kliknięć i przekierowań na nasza stronę. Dalszym plusem jest to, że możemy sami decydować co posiada się znajdować w treści naszej reklamy, , a ponadto kiedy ma się ona pokazywać (po wpisaniu jakich słów priorytetowych), co więcej możemy ustalać odpowiednią kwotę za kliknięcie dzięki czemu mamy kontrolę nad tym ile wydajemy i tej kwoty nie będziemy przekraczać. Co ważne taka reklama pojawia się w SERPach od razu, to nie jest tak jak w sytuacji pozycjonowania, że musimy czekać miesiące zanim nasza witryna tam się pojawi, a jeszcze nie posiadamy na to zapewnień. Poprzez reklamę w adwords można informować o zmianach, o promocjach, zachęcać do używania naszej oferty.
Źródło: http://linki-sponsorowane.co.pl/.